teisipäev, 9. september 2014

Sekretäri konkurss ületas ootused




Keegi ei kahtle, et kõige olulisem resurss iga asutuse jaoks on ettevõtte oma töötajad. Mida efektiivsem ja tõhusam on iga töötaja töö, seda edukam on ettevõte. Asutuse peegliks peetakse üldjuhul üht olulisemat töötajat kelleks on sekretär.

Tööga rahulolu tekkib siis, kui töö toob tulemust, valitsevat head suhet ja jätkub ka ruumi
isiklikuks arenguks. Sekretäri töös on olulisel kohal ka oskus ise püstitada eesmärke ja
hinnata oma tööd. Sekretäri töö võib sisaldada palju erinevaid tööfunktsioone ja erineva
tasemega vastutust.
Kolm nädalat kestnud sekretäri konkurss on nüüd jõudnud lõpusirgele ja ületas igasugused ootused kokku kandideeris sellele ametikohale 32 inimest. Konkurssi välja kuulutades olin isegi kahtlustav tulemuse suhtes kuna töötasu ei ole kiita ja jääb alla tugevasti Järvamaa keskmisele töötasule.  Huvitav tähelepanek oli see, et kandideeriate seast 12 on kõrgharidusega. Kõige kaugemad kandideerijad olid Jõgevamaalt ja Lääne-Virust, Järvamaa osas oli kõige enim esindatuid Türi vallast. Loogiliseks seletuseks on see, et sekretäritöö tööülesannete mitmekesisus nõuab kiiret ja paindlikku tegutsemist, korrektsust, täpsust, pigetaluvust ning oskust planeerida oma tööd ja aega ongi motivaatoriks.  
Alati on küsitud, mida kummalist on nendega tööintervjuudel juhtunud. Vastuste hulk ja kirevus ületas kõik ootused, anna või neist juttudest välja raamat. Kohati jääb mulje, et tööd otsima on tuldud huvipärast vestlustel käia -  töö otsija ei tea sedagi mis kohale ise kandideerib.
Stiilinäide motivatsioonikirjast ja reaalne vastus:    Antud töökohale kandideerides on minu eesmärgiks Kareda Vallavalitsuse dokumendihalduse korraldamine ja selle kaudu töö efektiivsuse tagamine, et kogu asjaajamine ja kontorikorraldus laabuks tõrgeteta ja töötajad võivad muretult pühenduda oma põhitööle. Hindan seda ametikohta heaks väljakutseks ja usun, et suudaksin rakendades oma oskusi, teadmisi ja isiksuseomadusi luua Kareda Vallavalitsusele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Ootan huviga kokkusaamist Teiega ning usun, et veendute minu kompetentsuses ka ise. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele. Tööle võin asuda kohe.
Küsimuse peale: millal võite alustada? – Saate vastuseks, et küsivad pereliikmete käest oma sobivust selle ametikohale või me peame ikka hakkama arvestama ja arutama transpordiküsimusi ning kas tööl käimine ikka tasub ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar